Sending from S-mans place:)

Jeppjepp, sitter hos S-man i hans "små" shorts och en tjocktröja (snodde dom:D HAH), borde egentligen sova men det gick minsann inte. Tror jag börjar typ halv 10 eller nått, eller jag börjar egentligen kvart över 8 men vi skulle kolla på någon film och det hade jag inte riktigt lust med! Idag är det matteprov på geometri, det ska nog går bra tror jag. Sen får vi reda på hur datakunskapsprovet gick.

Jag börjar fan bli en dålig bloggare måste jag säga.
Helt ontressanta inlägg.
På lördag är det dansuppvisning 13-ca17 på telegrafen.
Jag är fan nervös:S:S hjäälp
Idag blir det lite övning av dans med Linda, hoppas det går vägen.
Får se hur jag gör med apologize alltså.

Nu fick jag minsann upp lite frågor i huvudet när jag pratade med Natalie.
Hmm, jag vet ju inte hur jag ska göra ännu.
Jaja tiden får avgöra.



I wanna be the one and only

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0