Kramp i ryggen och paddling..not a good match!!

Jag vet inte vad jag har gjort med min rygg men det är en liten muskel eller nått som krampar ihop sig ibland. Det gör så ont att jag typ tappar luften..mamma skulle försöka fixa det men det blev bara värre:P
Men tack ändå mamms! Jag bjöd Jennis på lunch idag, cevapcici med bandspaghetti och ostsås! Blev gott faktist:D Sedan åkte vi ner på stan och kirrade nya solbrillor till mig och Sara:D

Vi var iaf ute och paddlade idag ochså ju och jag kom hem hel och torr, eller halft Sara skvätte ner mig på tillbaka vägen. Jag och Jennis kämpade som fan på dit vägen eftersom vi hade motvind. Blev iaf en fika paus mellan turerna. Då krampade min rygg som mest, jag höll fan på att börja grina, det gjorde så jävla ont. well well

Men nu är jag hemma igen iaf och det känns bra. Ska bli kul att träffa Victor igen och jag får blirjera med mina pancakes;) haha Sedan blev det mattepluggande hoppas verkligen han kommer ihåg hur man gör sakerna jag inte kan!

Nu ska jag gå och duscha av mig lite och ta på mig rena kläder..jag sa ju bara att jag kom hem hel och TORR...ren vill jag inte påstå:P haha Det var en kul upplevelse men jag tror jag håller mig på fast mark eller i en båt med motor redan av mitt liv:P haha!

Lite pictures:D
           

åå..åå.åå så fina:D

Kommentarer
Postat av: Tobbe

=D

2008-05-07 @ 22:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0