Jag är en snäll flicka jag lovar!

Jag var faktiskt på besök hos farbror konstapeln på förhör idag.
Oj oj oj:P hahah
Sjukskrev mig från skolan, men det tog inte så långt tid som jag trodde vi satt och snackade i typ 40 mintuer typ,
Sedan lekte jag med Sara.
Vi åkte till Haninge och shoppade lite:)
Blev typ, ett par bikinitrosor, nagelack, läppglans och en hårmask:)

Juuuste, superman vågade sig hem till mig idag med. Jag lockade med bullar:) haha
Mycket trevligt faktiskt satt ute på verandan och mös:)
Vid 6 försvann Sara på kalas så då blev det tvtittande för mig och S-man:)
Vid 8 höll han på och dö av hunger så då gick vi ner till rim nam och käkade.
Tack för maten gullunge och blommorna:D haha

Alla måste prova att säga "hastigast", säg det några ggr. det blir as fult det typ rimmar:P

Nu sitter Sara och jag här och gör mindre än minst. Hon ska minsann sova här nu igen.
Får hoppas att S-man kommer upp utan mina knuffar haha:)
Nu blir det dusch
Pussinussi:)

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0