Hemmagjord pizza och racing:D

Jennis kom över på kvällen, då blev det lite hemmagjord pizza:) Var jättelänge sen mamms gjorde det, så sjukt gott:D Vid tio hängde vi med Peter när han skulle köra sin bror till jobbet..som ligger inne i stan:P
Hahah vad kan vi ha legat i..220 kanske?:D haha Fram och tillbaka in till stan på en timma. Inte illa!
Var en hyffsat kul biltur som bjöd på lite stoppa-musiken-se-om-nån-fortsätter-sjunga-leken, lite valberg-brotherdans, massa gas och lite skönsång från Peters håll:D

Sedan blev det film hemma hos Peter, någon sopig alien film (enligt mig dåra)
Jennis stannade dock inte så länge, peter somnade och jag tog mig friheten att smita och duscha.
Vilket Peter tydligen uppskattade berättade han på morgonen:)

Vi vaknade hyffsat sent idag iaf, 11 tror jag klockan var. När Peter smet iväg och kirrare frulle passade jag på att sno ett par mjukisar av honom, buuusigt värre:D
Har bara blivit massa slak av denna dag än så länge, bara massa skit på tvn och Peter drog nyss till sina päron!

Får helt enkelt se vad denna fredag bjuder på!
Slå en pling om det händer nått skoj!
Tjingeling:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0