Haha hur ska man tolka detta?

Måste bara säga en sak..
JAG ÄR GODKÄND I MATTE B!!! OCH JAG ÄR SÅÅÅ GLAD!!
För dom som skrattar åt mig och tycker matte b är as lätt. Så säger jag bara lyllo er.
Jag super verkligen på matte så jag är as glad:D

Iaf medan jag skrev det sista provet idag så lekte alla andra en lek,
Erland hade skrivit små grejer om alla elever i klassen. Sen skulle man gissa vem det var,
Han hade typ skrivit "en tystlåten filur, alltid närvarande i ur och skur" och det var Erik. Är ni med?
Okej tänkte jag, vad kan ha skrivit om mig. Nått om att jag är dum och inte alltid är där typ.
Nej nej såhär skrev han om mig.

"I dessa ögon, djupa som brunnar
           vill min själ drunkna"

 Det var väl vackert? hahah men hur ska man tolka det hahaha?
Han är söt våran lilla Erland. Bjöd på bullar och cider gjorde han också:)
Men det är skönt att matten är över nu för resten av livet typ!:D

Dagens fråga är: Vad tusan ska man hitta på ikväll då?
Det flesta är på walters studentskiva, själv är man för liten. Bajs!

Nu blir det nog bad minsann
så man får slappna av lite grann:D

image288

Kommentarer
Postat av: ems

"Jag super verkligen på matte så jag är as glad:D"

HAHAHAH ;) Då förstår jag varför du e glad ;)

2008-05-31 @ 16:01:17
URL: http://goldenyouth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0