Fy på sig.

Okej nu börjar jag få klagomål här om min blogg.
Dags att skärpa sig!

Okej, gick till skolan halv 12 idag:) Började som sagt kvart över 8 egentligen.
Var matteprov som gällde första lektionen.  Jag var klar först haha:P

Juuuste så jäkla klockren grej hände idag när jag var hos S-man.
Höll på och plockade lite i lägenheten eftersom jag har så jävla tråkigt.
Gissa vad jag hittade??! JO ett sån där "svettarmband" med inte mindre än ett superman märke på!
Hur coolt är inte det då? Mitt smeknamn är verkligen gjort för honom alltså:D Såååå bra!
Vi led av lite uttråkighet igår så S-man kom på ideen att skriva lappar med förslag.
Haha han skrev en så söt lapp:) Var tvungen att ta kort på den:)
Den kommer längst ner sen:D

Iaf jag fick veta att jag fick MVG i datorkunskap också, Yääääs!
Sedan efter datakunskapen fick jag och Berra privatlektion i andragradsfunktioner.
Kändes ganska bra ändå. Sedan fick jag veta att jag fick typ alla rätt på provet jag skrev:)
Gjorde iofs bara G frågorna(A) men ändå:D Det kändes skönt :)
Vandra hem från school med Bärra, det blåse fan svinkallt :S

Väl hemma blev en fika med Linda och Matilda inplanerad, så jag hoppade på bussen och åkte ner till centrum.
På konditoriet blev det en skagenmacka och en fanta, MUMMA:D
Vi satt där typ två timmar och myste sedan tog jag bussen hem och nu är jag här.
Blev medbjuden på streetrace med S-man idag också men så blev det inte. Var massa vänner till han som ville följa med så jag tyckte att han skulle ta med alla som ville istället för att skita i en och ta med mig i stället.
Det kan liksom slå tillbaka på mig i framtiden HAHA:D
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på, kanske vara med L och M eller plugga eller öva dans eller aa nått annat.
Får se vad som händer.

   

Det blev även några rader på min mage haha:D

Kommentarer
Postat av: L

Han skriver som en kratta :D
hihi söt

2008-05-24 @ 11:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0