Fun time at Robins place!

Jääs igår firade vi ju lilla Robin.
Jag och jennis kom dit strax efter 8, så satt alla och minglade lite.  Vi fick varsitt glas vin av Robins pappa:)
Sedan blev det massa skratt och prat. Det bjöds även på Sorunda tårta, gott som satan.
Sen måste jag även erkänna en grej: Jag tror jag är kär i Robins farfar!! Sötaste gubben ever.

"jag måste bara få säga att jag tycker det är så kul att vi får umgås med vårat barnbarns vänner. Det är synd att inte alla ungdomar är så fina som ni är. Måste bara säga tack!"

Ett mycket rörande tal, fick tårar i ögonen!
Kvällen fortsatte, blev en blandning av rödvin och xider, greeeat! Robin fick ju även en stor flaska bubbel av mig och Jennis som jag såkart var med på:D Riktigt gott faktist!

Juuuste måste defenitvt nämna att Robin och hans band hade en liten spelning för oss. MY GOD!
Okej jag gillar absolut inte den där musikstilen (skrikmusik) Men daaaamn vad duktiga dom var. Jag blev så sjukt grymt imponerad av Robins trumspel. Okej jag visste redan innan att han var grym men nu alltså...pppuuhh! What a guy! Och jag hade ingen aning om att Jeppe Lund sjöng heller! Grymt kul!

Jag och Jennis tog 1 bussen mot nynäs, fastnade dock i ösmo. Som tur var kom Dennis till våran räddning!
Tuuuusen tack! Jag fattar mig ganska kort om denna kväll dock. men jag hade grymt jäkla kul.
Got to do it again, right Robin..grillparty nästa??!!

Tack alla som var där, I had a reeeal good time!

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0