Ännu en Liten Fredag

Tjeeenaa..
Slakdag i skolan, jag och Sara var bara på sista lektionen.
Vi stylade mammas bil idag också och gled runt lite i kära nynäshamn.
Sista lektionen var datakunskap, där vi hade prov. Gick bra tror jag:D
Nu kom jag precis hem från stallet, var där med Sara o Camilla.
Fick ännu mer rolig information, massa skit snack jäääs:D hahaha

Ikväll blir det bio, var planerat att det skulle vara 9 bion men NEEEJ timmy ville så på hockey så det blir 7 bion.
Jag och Victor som hade planerat att färga hans hår. Får se om det blir efter eller nått.
Det är iaf jag Sara timmy och Victor som ska på bio. What happens in Vegas...Tror den är skit rolig.
Jag och Victor ville bowla också men det ville minsann inte timmy o Sara:P

Ehm Jaaa det var väl allt jag hade att komma med än så länge. Skriver väl sen igen kanske.

Å-å jag vill ha dig, nanannaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0