Torsdags röj med grabbsen:D

Tog tolv tåget in till stan och mötte upp kära Natalie, åkte sedan till henne skola, fick sitta där själv som jag skrev om, sedan gick vi till burger king, jag provade chicken wingsen. Jag säger bara Mmmm, as gott:D
Sedan vidare hem till henne för att äta tomatsoppa, vitlöksbröd och till efterrätt cheescake:D Mycket smarrigt.
Tog kvart i 7 tåget hem, träffade en Adam som skrev manuset till en pjäs jag var med i för typ 4-5 år sen:P Haha

Väl hemma gjorde jag inte speciellt mycket, satt vid datorn. Vid 11 skriver Peter till mig att jag ska komma ner för att hans granne vill se vem jag är. Och att de sitter och dricker bärs. Aa skoj tänkte jag och pallrade mig dit. (typ 500 meter dit) Fick en öl i handen direkt och så fortsatte kvällen, när ölen var slut så öppnade vi vodka flarran.
Blev även lite vattenpipa, jag upptäckte att jag var kung på att göra rökringar:P I´m soo cool;) haha
Fu tusan blev mycket dricka och vattenpipan gjorde ju sitt. HAHA Peter fick den inte att funka först då kläcker Fredrik (grannen) ut sig  - Jag vet vad vi göra, har du en platsflaska?...så hämtade han en och skar lite hål i den och skulle röka ur den hahahahah...mycket misslyckat men kul var det.
Klockan var väl kanske 5 när jag hade somnat på soffan och Fredrik hade spytt 3 ggr. Då var kvällen slut kan man säga. Jääävla skoj kväll:D

Vaknade bakis som fan hos Peter, klockan var väl runt 10 kanske. Jag har en tendens att vakna tidigt när jag har supigt. Mycket märkligt!! Började plocka i ordning lite i vardagsrummet och till slut vaknade Peter.
Någon timma senare kom Fredrik ner och fyyy fan vad sleeten han såg ut:D Han ville ha en alvedon haha stackarn.
Ännu någon timma senare kom Fredik tillbaka med käk, jag hade inte beställt nått så grabbarna fick sköta gluffsandet på egen hand. Vi kollade på någon film, rätt skön crank tror jag den hette.
Sedan gick Fredrik upp till sig och jag och Peter somnade på soffan:D HAHA

Nu sitter jag hemma och klockan är halv 5, GOD MORGON SVERIGE:D

    
Peter kirrar         Freddes påhitt            Fredde:D              Pigg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0