Hallåå sverige 12-03-08 [00.24]

Nu är Elin hemma igen..hoppas någon har saknat mig liiite iaf:D
Det var varit en skön vecka med mycket sol och bad. Vi hade faktiskt grym tur med vädret fast det inte såg ut som att vi skulle gå det när vi kom..Vi gjorde inget speciellt, solade, badade och handlade. Riktigt nice!
Känns iaf skönt att få vara hemma igen...hemresan är ju värst, det känns som allting går skit segt..fast vi fick väskorna gaaanska snabbt. Men men här kommer lite härlig bilder:D Tjing:D

                            

Okej där är alla bilder...sen måste man ju ha en liten beskrivning om alla

1. Flyg bild på lite moln, satte på mobilen lite fast man egentligen inte fick ´busigt:P
2. Precis kommit till hotellet, mormor bjuder på sangria (blekfis)
3. Första kvällen, Moster och man kom och överraskade oss:D
4. Poolen by night:D Rätt schysst:D
5. Första stekningen, aj aj vilken blekfis (checka in tanten bredvid, jävla neger)
6. Andra dagens lunch, paella (kan inte stava) HUUR gott som helst:D
7. Också andra dagen fast på stranden, var liiite mulet en dagen tyvärr. Mina ben och havet:D
8. Mamma och jag, hahaha som tvillingar med lika dan bikini hahaha:D jäkla mamma!
9. Mina ben igen och teneriffa handuken:D Ganska soft bild:D
10. Ego fotning pågång, tror jag skickade ett retsamt mms till någon:D HAHA
11. Sitter på terassen och njuter av solen och öl. Hittade en as god mexikansk öl..Coronita hette den!:D Billig!!:D
12. Utsikten från våran balkong:D Riktigt nice sådär in the sunset liksom:D
13. En tequila sunrise..huur god som helst:D Mumma:D Man blev en aning snurrig efter 2 sånna.
14. Mamma får thi massage HAHA, det såg inge skönt ut men det var tydligen det:P
15. Lite porr, nera...jag färdig smörjad inför en dag på plaza del duque!:D

16. Seriöst, vattnas det inte i munnen? En iskall bira..sjukt gott:D

17. Jag och mamms på stranden, lite färg har man allt fått där, vet inte vilken dag det var men men..:P

18. Mamma försökte få ett bra kort på mig men jag var bara ful hela tiden..hahaha men men härlig var det!

19. Mamma skulle ha kort på mig vid vattnet, blev ju fin bild iaf:D

20. - Ligg ner där! Ehm aha okej sa jag och la mig, två sek efter den där bilden fick jag en våg över huvudet! TACK!!

21. Okej min mamma skulle ha 1000 bilder - längre ut i vattnet!!!

22. Sen tvingade jag mamma att leka lite modell HAHA:D Hon är söt min mamma:D

23. Jag skulle ta ett fint kort på vattnet så stack mamma fram huvudet mitt i allt!:P

24. En tomat? Aha oj det var jag hahaha:D red faace!

25. Massa absinthe, jag köpte små flarrorna:D wie:D
26, 27. Lite utsikter från när mamma och jag var och handlade..åå vackert:D hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0