18-03-08 Tisdag

Tjena mors! Klockan är så mycket som 07.19! Och jag börjar inte fören halv 10 haha:D

Sanningen är att jag faktist var vaken vid 20 över fyra. TJUGO ÖVER JÄVLA FYRA!!! Det var nämnligen så att jag åkte till Victor direkt efter skolan. Fick lite pyttipanna serverat sedan blev det slak, massa tv och keka chips ! Det var hela tre avsnitt av 2½ men på tv så det kunde man ju inte missa!! De sista var slut vid 22.00. Kändes inte SÅÅ motiverande att ta halv 11 bussen hem så jag drog ett täcke överhuvudet och somnade där helt enkelt.
Vaknade av att någonting som lät typ ett...BRANDALARM!!! Victors UUUUNDERBARA väckarklocka.
Sen skulle han såklart snooza lite:P Jävel alltså, så aa jag var klar vaken vid si sådär halv 5. Bestämde mig för att åka med Victor till Ösmo sedan ta 05.43 bussen därifrån. Fick vänta i 20 min på bussjekeln. TUR att jag hade snott Victor gamla jacka. HAHAHAHA jag måste sett sååå liten ut i den jackan.. Den räckte mig över knäna och jag kunde typ linda den två varv runt mig själv. Men varmt och skönt var det!:D Plus att jag hade glömt att jag hade en typ LillaMy toffs (ni vet hon i mumintrollen) Hahaha:D Fy fan vad man måste sett ut alltså.

Blev ett bad när jag kom hem iaf och nu sitter jag i soffan i vardagsrummet. Min bror har nämligen snott min säng. Egentligen borde jag gå in och sätta på musik och grejer, MITT rum ffs. Men eftersom jag är en snäll och rar syster så låter jag honom sova:D Måste äta frulle snart, är sååå hungrig, måste även skriva en grej till kulturhistorian, hoppas jag hinner. Bäst jag drar, PUUSSINUSSI!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0