14-03-08 FREDAG:D

Äntligen fredag igen:D jippie!

Vaknade klockan 6 i morse av att jag har sån jääävla mensverk, kändes som att min mage typ aa jag vet inte. ont som fan hade jag iaf::/ Men jag lyckades somna om och när klockan ringde en timma senare stängde jag bara av den. vaknade halv 9, ganska perfekt när jag började halv 10:D
Fick skjuts av mamms till skolan:D Tackar så mycket! Hade lite svenska, läste någon text och svarade lite på frågor. Fick en roman på engelska som tydligen ska vara utläst på torsdag, MAMA MIA!! Blir mycket bada eller nått under helgen och nästa vecka. Pankakor till lunch, hur gott som helst:D Sedan var det datakunskap, lika tråkigt som vanligt. Sedan matteprov...Linda och emma gjorde på förmiddagen och dom satt en timma och ville ha mer tid. ´Jag gjorde det på eftermiddagen och satt en halvtimma:P HAHA jag lovar jag kommer på MVG..NOT..jag kommer hoppa högt av lycka om jag får g alltså..men knappst.
Sitter i bibblan och väntar på Victor, blir en liten fika på thorssan:D har inte träffat honom på jättelänge så jag är värsta glad:D HIHI!

Ikväll vet jag inte vad som händer, Natalie ville att jag skulle komma in till stan och träna med henne..Men 2 timmars resa fram och tillbaka kändes inte såå lockande..får se vad som händer.

Jaja  that´s al for now:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0