13-03-08 Torsdag

Tjolahopp:D

Igår blev det thaimat, hockey och film med Jocke... nynäs spelade mot järfälla som är ett div. 1 lag och dom vann med 7-4:D!!!!! Sååå jäkla spännande match:D

Försov mig idag, vilket var tur eftersom Micke var borta och vi hade scmu första lektionen. Jag är såå jäkla bra på att försova mig alltså:D Sedan började vi på ett arbete på kulturhistorian. Fick reda på att vi har matteprov i morgon, och jag kan ingenting JIPPIE:D pluggade lite på lektionen iaf och fattar LIIITE nu..slutade mycket tidigare eftersom Micke var borta. Cyklade hem, pluggade liiiite matte men hjärnan kolappsade efter ett tag då gav jag upp.
Pratade lite med Victor på msn:D WIIE! Skoj skoj. Klockan 6 var det dags för jazz, bikade ner dit. Vi började på en ny dans idag, den ser mycket lovande ut:D Sedan hem och nu är jag här..har inte duschat ännu, urk på mig. har pluggat lite mer matte men nu gav jag upp. Fattar ingenting trotts facit och "utlösning" som jag sa. Jag menade uträkning. Jaja får ta det på lektionen imorrn sedan efter lektionen skivs det prov. Usch jag kommer få fett IG.
Tänkte gå och lägga mig i ett bad med en bok och lite M&M peanut snart:D

Imorrn är det fredag, vet inte vad som händer. Det är iaf pankakor till lurre:D MUMS!!
Lördag blir det jobb sen melodifestivalen hos Calle och Frida...Söndag hockey...nynäs-visby..got to be there!!!
Jaja nu blire bad, ciao:D


image194

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0