Vart gick solen?

Sitter hemma hos S-man och slöar:P
Kollar på den där serien " Våra bäst år" jag förstår verkligen inte hur den kan fortsätta.
Vem tusan tittar på den skiten?
Och vem tusan har snott solen??
Damit

Min mamma ställde en ganska rolig fråga till mig igår.
Hon frågade vad jag hade ätit under dagen igår.
-Ingenting typ svarade jag, och gick in på mitt rum.
Då kom hon rusandes efter mig och sa med upprörd röst -Håller du på och bantar Elin?
-Ehhh va? nej verkligen inte. Vad får dig att tro de?
-Du äter ju ingenting längre!!
-Men mamma det gör jag visst jag ska bara vaxa benen sen ska jag äta.
-BRA!! Man sväller om man inte äter
-JAG VET!!

Herregud, jag älskar mat för tusan, Elin Ahlfors skulle minsann aldrig banta!!

Det blev en liten promenad med S-man igår sedan blev man intryck i en bil och meddragen ut på ringvägen med hans vänner:) Blev skönsång, en liiiten brasa och bad. Eller det var Angelica och Elin som bada. Tokar!! Och det var en jäkla surgran Angelica rev upp, den ville minsann inte brinna fast vi dränkte den med tändvätskan som flickorna hade fixat från några pojkar som eldade uppe på berget bredvid!
Riktiga crazy people dom där:D Skit härliga.

Faster ringde och väckte mig i morse för att berätta att hon hade fört över pengarna från farmor till egypten nu:D
4500 smack in på kontot. Från att ha 997kr på kortet till att ha 5497kr:D Feel good:D
Vet inte vad dagen tänker bjuda på. Jag ska njuta iaf, eftersom det blir jobb i morgon och resten av veckan.
Nu ska jag leka något annat.


 



Det vackraste jag vet är att se dig när du sover
Du ligger här bredvid och jag känner hur du andas



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0