Sommar, sommar och sol:D

Hemma igen från en underbar dag ute på sjön:)
Blev rassa igen, och denna gång badade jag. Mitt första dopp för i år. Skamligt alltså!
Men skönt var det. Timmys lilla pudel var också med idag. Hon badade för första gången.
Även det är skamligt eftersom hon är 3 år!! Hon var jättesöt, hon fick ha flytväst för vi visste inte om hon kunde simma.
Men det kunde hon som tur var:D haha

Just nu känns det som att mitt face kokar. Jag är som tur inte röd:P
Imorgon blir det förmodligen slak hela dagen. De flesta går på jobb medan jag börjar på onsdag.

Shit nu är det typ bara en vecka kvar till jag åker till pyramiderna:D Lääängtar såå.
Men kommer tusan sakna massa folk här hemma. Två hela veckor! :S

Jag känner att jag har varit duktig idag, bara liite små irriterad.
Min favvotjej gav mig pepp!:D
Iskall!


Varför mår jag dåligt av det? Det är väl tusan inte mitt fel?
Det var ju inte jag som gjorde fel egentligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0