Snart bär det av:)

Nu är det bara 5 timmar kvar, det ska jag väl klara:D
allting är inte färdigpackat heller:P
well well, linda kom förbi här idag. Fick lite hjälp med packningen, bjöd på lite te och snackade massa skit.
Sedan mötte jag upp Catta, blev en sväng till kvantum och köpte lite naturgodis till planet:) Efter det en vända ner till hamnen, HAHAHA catta fick en fluga i ögat, har aldrig sett nått så kul. Fan vad jag garvade:D
På vägen hem stötte vi på choffe och några som lirade lite basket så vi fastnade där ett tag.
Nu kom jag precis hem, fingrarna är helt stela, uschi.

Nu kan jag inte hålla mig längre.
Blir så jäkla irriterad, hur svårt kan det vara att svara?
Seriöst om du inte vill prata eller träffa mig så säger för fan det.
Du kör med ett sånt jävla dubbelspel, hur fan tror du jag reagerar?
Hur gullig som helst när man ses, sedan skita i att höra av sig på två dagar.
Seriöst jag är inte dum, nått är det ju. Tror du att det blir bättre av att typ ignorera mig eller?
Då blir jag ju bara ännu mer jobbig. Åå blir så less, förvirrad you name it!
Plus att jag har sett hur du är mot andra tjejer, och förstår ju att du kör samma grejer med mig.
Säg som det är istället! I can handle it!

Så där har man avreagerat sig lite också.
Ska bli så skönt att få steka lite:D Wiie.
Nu börjar fingrarna vakna också.
Hur tusan ska jag orka vara uppe till kl 4?
Måste hitta någon att trakasera på msn MOHIHI:D

Men men bye bye sverige för ett tag:D ses om 2 veckor!:D

Kommentarer
Postat av: catarina

urgulliga sak! tack för smset, kan du inte försöka blogga ist för att smsa då? för det kostar ingenting, då kan du inte skylla på den ekonomiska faktorn ;)



CHEERS!

2008-06-18 @ 08:48:41
Postat av: catarina

är du inte hemma snart?

2008-06-30 @ 13:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0