Sista lediga dagen avklarad

Spenderade mesta delen av dagen hemma hos S-man:)
Blev ett suprise möte med hans mamma också, trevligt och ganska komiskt:)
När jag väl kom hem så slocknade jag i sängen och sov i ungefär en timma.

Sedan vid 9 typ satte jag mig på bussen på vägen mot dagens äventyr som får förbli heeemligt:P haha
Måste bara nämna att endel personer är så "klumpiga" om man kan säga så.
Satt ett gäng med aa tonåringar, något år yngre än mig på bussen, pratade högt så att hela bussen skulle höra såklart.
Och vad pratade dom om? JO sex såklart. ooh coola grejer. Hur många som hade varit med, vilka dom hade strulat med i helgen och vem som hade störst Penis. Aa dom sa faktiskt peenis och sedan fnissade dom.
Okej, det är jättekul att snacka sex, vem tycker inte det liksom? Men snälla nån, helt öppet på en buss? Mindre okej!

Iaf jag kom hem för drygt en timma sen, bussjävlar vill minsann inte gå som dom ska.
Usch! Lagade iaf i ordning en brakfrukost när jag kom hem, kokt ägg, mackor, kräm, oboy, juice m.m.
Dock åt jag inte av allt, vilket jag faktiskt trodde att jag skulle men magen sa STOPP efter en skål kräm, en rostad macka med ägg, en macka med marmelad och ost och sedan ett glas oboy!.

Nu ska jag bege mig till jobbet minsann, jag ser inte fram emot att jobba till kl sex alltså. Stackars mig!:(
Read me later:)
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0