Seriöst måsar är livsfarliga!!

Jag blev attakerad av en mås igår..fy fan alltså.
Den hade iofs all rätt att göra det eftersom jag kastade en flaska på den HAHAHA:D
Men det jag inte såg var att den att på sina unga. Ooops!
Efter jag hade kastat den säger Sara "den har ungar" jag tittar upp och ser en mås komma flygandes i full fart RÄTT emot mig. HJÄÄÄÄÄÄLP
Jag lovar jag sprang för livet!!! Och Sara satt skyddad inne i fiaten.
Satan vad vi skrattade, Sara satt och skratta till hon började gråta. NOT FUNNY SARA!! HAHA

Sen har jag ätit min första plankstek nere på freja för iår:) MUMS säger jag bara!!

Sedan blev det att börjar dricka, jag blev sådär lagom tankad eftersom jag drack sprit, blandat med absinte HAHA.
Vet inte vad klockan var när Denise kom och hämtade oss. Vi styrde mot freja.
Massa trevliga människor där måste jag säga.:)
Vet inte vad jag ska säga mer om trippen där nere. Blev lite öl och vin så jag var lite rund under fötterna. haha

Vet inte vad klockan var när jag kom hem, somnade typ på dirren fy tusan.
Och inte fick man träffa S-man heller, lite tråkigt men så kan det vara:)
Får väl se om han lever idag!

Blev väckt av att Victor ringde i morse kl 10, haha fy fan vad trött jag var. Tog en bra stund innan jag hade piggnat till haha, den jävlen. Låg väl och snackade med han en timma. Fy satan vad bakis jag märkte att jag var. Det typ vände sig i magen varje gång jag rörde på mig. Urk.
Nu har jag precis legat ute i solen lite, helt sjukt varmt.

Nej måste steka lite nu.

Är det värt det?

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha..var måsattacken typ vid willys...där i närheten blev jag attackerad av en mås som hade ungar....

2008-06-02 @ 20:29:08
URL: http://tesskon.blogg.se/
Postat av: Therese

Haha exakt..då var det samma dumma mås som attackerade mig

2008-06-02 @ 21:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0