....

Vissa människor är verkligen sorgliga alltså haha.
Jag har kommit på att min mamma är ganska rolig ändå.
Hon älskar att få veta massa om killar och så ska hon spionera på dom om vi ser dom haha:P
Och hon har alltid roliga komentarer om killar som jag slutar träffa. "äsch han var ändå för kort" hahahaha
Hon är faktiskt rolig ibland:D

Och Victor har lyckats smöra in sig nu igen eller mamma har väl alltid tyck om honom.
Hon tyckte att han kunde följa med till Finland och vara hennes och pappas fylle chaffis haha:D
Eftersom jag inte ska med i år så är jag hemma själv (eller med andreas) en vecka i sommar. WOHO.
Då ska jag minsann ordna en grillkväll:D för då är jonnys alla möbler borta från baksidan:D

Har blivit mycket stekande idag och handlande med mammsi:)
Tänkte gå och ta mig ett bad nu faktiskt, måste prova hårmasken jag köpte:D
Får hoppas att jag orkar plugga lite sen också:)

Du är ganska sorglig vet du det. Hur kan man göra så mot sig själv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0