En söndag:)

Såå jäkla skönt att få sova ut måste jag säga:)
Vaknade typ halv 12:D Grymt jäkla skönt.
Idag blir det ut på sjön med Saras päron, Sara och Timmy:)
Jag verkligen älskar att vara ute på sjön!
Ändå tills på onsdag så får jag sova hur länge som helst. Och det ska jag ta me fan göra:D

Nu är det så att jag måste vara hård mot mig själv har jag kommit från till.
Kommer bli jäkla svårt men jag måste.
Jag vill inte att det ska sluta som sist jag tog detta beslut men om det blir så så får jag bita ihop bara.
Kanske får samma överraskning som förra gången, att jag faktiskt inte bryr mig så mycket som jag trodde att jag skulle göra. Men jag vill ju, jag vill, jag vill, jag vill!!

Men mår så jävla bra över en annan sak som jag inte heller riktigt kan avslöja. MOHAHAHAHA
I´m bad, but YOU are bader! HAHAHA:D Känns så JÄVLA bra. YES!!

Nu blir det minsann lite lunch:) Och klockan 3 bär det av ut på vattnet:D Myys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0