Dålig uppdatering minsann..

Japp när tusan skrev jag sist..onsdags va:P hm
Well well jobbade då iaf, slak som tusan. Inget tempo alls.
Jobbade 10-18, efter det blev det date med Catta på arena. En pizza blev det minsann:D
Efter det gick vi till kvantum och köpte godis. Det blev naturgodis för min del.
Kom att tänka på S-man och blev tvungen att köpa lite wasabinötter ;)
Sedan begav vi oss hem till Cattas mor, där jag som vanligt slocknade på soffan:P As trevlig är jag!

Aa torsdag da, jobbade denna dag med, det är så jobbigt nu när jag inte skrivit. Jag tänker ofta att "det här måste jag skriva i bloggen sen " Tror ni att jag kommer ihåg sånt nu? NEJ
Försökte vara lite kreativ igår med. Köpte pärlor från jobbet i onsdags så jag gjorde lite armband igår:P
Blev gaaanska fina:P Har inte riktigt fått in snittsen tror jag:P
Sedan vid halv 11 kanske ringde S-man så jag gick ner dit för att få spendera natten med honom:)
Blev ganska sent, men det kan jag lätt stå ut med:)
Haha han bad även mig om hjälp för att komma upp dagen efter. Så ja han blev totalterrad i morse då han vägrade gå upp typ:P Så fort man petade på honom morrade han lite eller sprattlade med benen. Hund i förra livet kanske? Det finns även andra anledningar till den teorin;) MOhihi
Jag fick upp han till sist. Sedan var det min tur att försova mig. Vaknade halv 10 i panik usch. Men jag hann göra allt utom att äta. Så det fick bli frukost från thorssan:D

Idag så var S-mans lilla vän Linus inne och hälsade på. Han och hans vän letade efter något att leka med i dagens solsken. Dom är allt bra lustiga tycker jag. Det slutade med att dom gick nöjda därifrån med ett litet minigolfsett:P HAHA

Nu kom jag precis hem, är lite småhungrig och smått rastlös. Ont i nacken och axlarna har jag också.
Jag har verkligen sett förjävlig ut i dag på jobbet, blev extrem-snabb-sminkning och håret i en mycket ful ruffsig toffs:P
Ikväll vet jag inte alls vad som händer, kanske bara blir lugnt. Jag får se.
Jävlar vad långt detta inlägg blev.
 
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0