What to do?

Tjolahoppsan;)
Blir inget grönan igår, hade bara blivit jag, Catta och Pogen. Inge kul när det är ojämt antal, då får ju en alltid åka själv :/
Så fram till fyra vandrade jag och Catta runt nynäs, fick sedan ett förslag från Bjuris och Valle att vi skulle komma till värnamo. Catta och jag var as på, kollade biljetter och allting sedan visade det sig att killarna inte var riktigt så planerade som vi trodde så det sket sig. Mycket tråkigt :/ Hade blivit en kul grej tror jag!

Catta tog sig an lite jobb vid 4 och vad gjorde jag, JO hängde utanför. Tror bestämt att jag inte har nått liv :P Stötte som tur var på Alexandra, Denise och lilla Kevin:D Osöt han är da:D Så dom sällskapade mig lite:D
Hon slutade iaf vid 8, då kom pogen ponken och plockade upp oss. Vi åkte en sväng i hans ISKALLA bil.
ÅÅ vad skönt att åka bil hade jag tänkt innan eftersom jag frös lite. Aaa jo tjena var ju rena frysen i hans bil:P
Sedan åkte vi tillbaka till hamnen, tog ett varv där sedan drog vi hem till Jocke. Där blev det någon halvkass film.
Efter det tog jag och Catta en sväng ner till centrum på hennes bike. Mötte upp Linn och fick Cattas kamera. Sedan vidare ner till hamnen för att hämta upp min cykel. Sedan blev det lite muppetshow på bryggan hahaha:D
Sedan mötte vi även Hultan och Joel lekte en stund med dom. Och sedan cyklade vi hem.
Mycket trevlig kväll..

Juuuuste måste berätta att kocken på freja ville ligga med mig..Enligt Emma:P Jag beställde en plankstek, när det kom up var mitt potatismos format som ett hjärta:P Jääättefint var det, men sen när anledningen kom så var den inte sååå fin längre:P haha:D

Idag är sol inbokat iaf:D Jag och Catta ska vistas i solen. Mer än så vet jag inte:P

            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0