Uppdatering uppdatering:P

Jag är dålig på detta må jag säga:P
Inte skrivit sen i Måndag tusan:P

Glömde visst att säga att jag hittade en glad överraskning i kartongen som kameran låg i. Där inne bredvid min lilla kamera låg en påse med Zoo godisar:D Blev lite lycklig för mig själv där!

 

Där har ni dom första bilderna med kameran:D
Fick även tillfälle att använda den senare på kvällen, allting började på pizzahouse, där det blev lek med maten. Vidare till kvantum, där hittade vi en knipande människa på en skylt som stod för "våta golv" Hmmm?
Jag och Catta har även hittat våran idol och perversa barnböcker. Sedan fastnade vi utanför lampaffären där Catta satt och hyperventilerade i sin godispåse (freeak!?!? ;)
Sedan blev det lek med Bjuris och Johan, massa gasande i bilen och stenkastning ute på ringvägen:)

        

Yääs lite pictures från den lördagskvällen..
Dagen efter blev det ju som sagt shopping och grönan. Men den dagen ska minann få sig ett eget inlägg tänkte jag:D
Ehm dagen efter grönan da..då blev det mys med kladdkaka och powernaps hemma hos mig med Catta:)
Jag upptäckte nu att jag har dåligt minne alltså as svårt att komma ihåg vad jag gjort:P..men men jag och catta fick oss  även en promenad i regnet. Sedan fastnade vi hemma hos Catta ett bra tag sedan blev det en macka för Catta på kvantum och jag handlade lite:) Sedan var det hem och sova:D
På tisdagen lekte jag med Sara hela dagen, vi gjorde ingenting speciellt, men fick sovsällskap av henne på natten:) Mycket mysigt:D Igååår då blev det minsann bio:D SEX AND THE CITY filmen:D:D SÅÅÅÅÅ bra! SE den.
Sedan av någon anledning kunde jag inte sova igår så jag gick och la mig typ kl 6 på morgonen och vaknade pigg halv 10:D hahah

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0