När det gäller tåg är jag en sopa

Igår bar det av in till stan för att leka med Natalie:)
Mötte upp henne vid centralen, gick sedan till donken för att käka eftersom båda vad aphungriga!
När vi var mätta och glada gick vi på jakt efter en liten väska till Natta:) Gick väldigt smidigt.
Hittade en jättefin på H&M :)
Sedan blev det en öl på nån uteservering:) Mumma, vi höll dock på att svettas ihjäl.
Vi såg även, vem vi tror var björn gustavsson som bade i fontänen. Sen såg vi att han drack och hade tatuering på ryggen då blev vi ganska osäkra:P Jävla kul såg han ut att ha iaf:D hahaha

  

Bestämde sedan träff med lilla Jesper från huddinge (segeltorp):) Han var en aning seg så jag och natta vandrade hem till henne så länge. Där bjöds det på en jävla stark drink och sedan rörde hon ihop lite tzatsiki:D Som jag inte åt av, bara smakde lite:P Men vill ju inte stinka vitlök när man träffar en kille:P haha
Han kom iaf vid 8, blev lite besviken på han. Han hade skaffat sig bruna linser så han klarblåa ögon fick man minsann inte se denna gång. Vi droppade Natta vid centralen och begav oss mot segeltorp eftersom jag var tvungen att se hur han bodde nu när han hade skaffat eget. Och riktigt fint hade han det också:) Blev massa tvtittande, sedan vid 11 skulle han iväg på nya äventyr så han droppade mig vid tåget:)


Lilla Jesper :)

Det var där allting började. Jag fick vänta en stund på tåget, när det väl kom missade jag älvsjö, fick smått panik när jag hade åkt förbi centralen (jag skulle alltså ha bytt tåg i älvsjö:P haha) Ringde upp Natalie som lugnade mig och sa lugnt att jag skulle hoppa av vid karlberg för att därifrån går tåget dirket till VH. Jag gjorde som hon sa..satte mig lugnt och väntade på tåget..typ 3 minuter innan tåget skulle komma upptäcker jag att jag är på helt fel sida av spåret. "okej jag hinner inte springa runt, så aa jag går över spåret" Några fulla tanter började oja sig när jag hoppade ner på spåret.
"näämen lilla tjejen vad gör du?" "Oj kommer du upp där nu da" Det var en baggis och ca 1 minut senare kom mitt lilla tåg:) Fick sedan vänta på bussen i VH en halvtimma. Jag kom alltså hem vid kvart över 2. Då blev det räksallad MUMS. Sedan blev det sängen:D

Släpp fan aldrig mig ensam inne i stan..Men vet tusan inte om jag kommer hem HAHA:P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0