Måndag igen:)

Fredag: Lekte med Catta hela dagen, stötte på Per och Hultan nere i hamnen så det blev en glass med dom. sen var vi ute på ringvägen och myste lite i solen. Sedan fick man även ut lönen från både glassen och svens:D Men dom försvann lika fort eftersom jag var skylldig mams och paps pengar:P men men.
Blev en slak kväll denna fredag. Så jag och Catta roades oss med min kamera:P hahaha

     

Lördag: Åkte hem till Linda på förmiddagen och lånade ut en klänning till henne som hon skulle ha på kvällen. Matildas 18årsfest stod nämligen på shemat:) Sedan kirrade jag present till henne nere på stan. Massa småsaker bara:D
Sedan drog jag och Catta ut till Ringvägen och solade lite:) Jättemysigt!
Vid hm..4 halv 5 kanske begav vi oss hem. Jag åkte hem och fixade i ordning mig inför kvällen. Klockan 8 rullade jag hem till Matilda:) Var Bara tjejer till en början men sedan rullade folket in. Alla vad där till typ 11 sedan drog vi till telen. Där jag kom jag in, utan och visa leg men Emmas kille jobbade i garderoben och såg mig visst så aa efter si sådär en havltimma kanske kom en vakt och knackade mig på axeln. Stod sedan och bråkade med den där jävla kärring-ordningsvakten. Jag var nog den största bitchen eftersom jag visste att det var dom som hade gjort fel. Men hon vägrade inse det:P hahaha var så jäävla kul. Sedan vandrade jag runt ute i ca två timmar, träffade på JOhan och Anna två ggr. Haha Sedan kom Valle och Bjuris hem vid 2 då lekte jag lite med dom:) Sedan var den lördagen slut:P

 
Försökte ligga bekvämt på stenen:P Mer bilden från kvällen läggs upp på facebook:)


Söndagen blev slak, jag var på allmänt dåligt humör faktiskt. Det är inte likt mig. Var med Catta större delen av dagen. Vi bakade en tårta som blev sådär halvgod. Lekte sedan med Bjuris och Valle en stund medan Catta var hemma och tvättade fötter.P Knaso. Blev sedan lite tvtittande hemma hos Valle. Och vid typ 11 åkte jag hem och sov så sött:D

Måndag igen och jobb klockan 4 står på dagens planering. Nu ska jag slänga i min lite food och sedan möta catta:D
Tjingeling:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0