LeksaksElin blev idag även GlassElin

Japps vid kl 5 drog jag ner till Catta på lejonet och björnen dåra.
Men mina fina nytillverkade jordgubbsörhängen. DOm är såå fina:D Bild kommer:D
Fick på mig ett förkläde, har inte räknat med att liksom jobba:P Pissläskigt ju, hade aldrig gjort glass förut:P
Men 5 minuter senare tog jag hand om kunde på egen hand. Skrek bara på hjälp när kunden vill ha mjukglass. Men även den fick jag hyffsad koll på. Det hela slutade iaf med att jag ska jobba i morgon 16-22 så....
ALLA GLASSÄLSKARE KOM OCH KÖP GLASS AV PÖÖLIN I MORRN FAN:D
Kom nyss hem, vi kom väl från glassen runt halv 11 kanske, då blev det cykeltur hem. Och nu sitter jag här.
Ska sova fett länge i morrn, om jag inte ska sola med Emelie och Alexandra dvs.
Yeah yeah, glassiga hälsningar från MIG:P

 

Kommentarer
Postat av: catarina the chef ;)

ja satans va duktig du var din lilla spillevink! :P

2008-07-20 @ 11:20:33
URL: http://goforwhatyouknowisright.blogg.se/
Postat av: Anonym

Spillevink? :O

Låt bli glassen elin du behöver inte lägga på dig mer;)

2008-07-31 @ 20:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0