Dålig uppdatering än en gång:P haha

Jag börjar bli riktigt dålig på detta måste jag säga. Eller är det så att jag gör för mycket kul saker:P

I fredags blev det shopping ja, lekte sedan med Fanny, Linda och Jennifer. Blev glass och BeeMovie.
Tog sedan en sväng förbi S-man och sedan en liten prommis med Freddan. Gillar den grabben skarpt, så trevlig:)

Lördagen, då stod ju Jennis fest på schemat mycket trevligt var det och riktigt snygg var jag..pööh! (ni får bildbevis i slutet.) Mycket trevligt hade jag, tyvärr varade inte kalaset allt för länge. Fick skjuts hem av snällaste Bernt :) Tuusen tack:D
Sedan blev det en trip till Garagefesten.

Söndag började med en pizza på arena med Catta:D, MUMS:D Sedan en liten sväng hem till mig. Sedan ut på en liten prommis, fastnade på banantorget och solade lite. Sedan kom bjuris och hämtade oss. Jag, Catta, Denise, Bjuris, Johan och Valle åkte sedan ut till grava för att bada lite:) Var bara jag och Catta som badade iofs, ganska varmt faktiskt.
Vi stötte även på lite får:D hahaha
På kvällen blev det sedan äventyr, Linda och jag satte oss på 9 bussen och åkte till Huddinge. Där lekte vi med Robin och Alex. (Linda känner Robin, Alex är Robins kompis) Blev film hemma hos Alex som btw bodde i ett jättefint hus:D Jag och Linda ville flytta in haha:D Blev house of wax , haha Lilla Robin var så rädd haha:D Pluutten da.
Min lilla Jesper tyckte minsann att jag kunde komma och leka med honom istället igår. Men så blev det minsann inte. Han är lite knäpp måste jag säga:D

Juste hittade även en lapp i min brevlåda i söndags, från Dannie! Och på nått vänster har han fått för sig att åka ner från Salem till nynäs och lägga en lapp i min brevlåda hahah:P knasunge alltså..

Idag har jag iaf solat lite med Emelie och sedan övningskört lite:D Mycket kul var det idag, gick bra. Lite jobbigt att jag inte vet riktigt vart jag har bilen bara:P hehe men det kommer så småning om:D
Tror jag ska leka lite med Catta ikväll. får se:P hehe

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0