Ännu en ny vecka:D

Igår blev det jobb för hela slanten, med Gunnsan. Inte så jättekul kanske, men slött:P
En gammal vän kom även in på svens och det slutade med att jag var med honom resten av kvällen sen.
Det blev pizza, glass , cashewnötter på konserv och en massa härligt och sorgligt snack.
Det fanns endel saker att prata om må jag säga.

Idag blev det galet slak, mötte upp Catta och Linn i centrum, kirrade lite nya underkläder till Catta, kekade lite mat på mulan, mötte sedan pogen och sedan bjöd Catta oss  på glass nere i hamnen. Tack stumpan:D
I morgon blir det jobb nere på L&B och efter det ska jag och Pappsen köra lite:)

Även snack om Grönan på torsdag med Catta och några andra frivilliga:P Får se hur det blir med den saken:D
Nu ska jag duscha för jag är sjukt ofräsch:P haha

Tack mammsi för städningen av rummet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0