Uppdatering 1/1-08!!

Sedan har vi nyårsdagen också. Ehm lite kort om den bara, Micke och pappa Peter fick helt plötsligt för sig att de ville åka lite båt. Så de tog ut en utav alla leksaker och satte den i vattnet. Sedan for jag och Micke ut på vattnet med en jäkla fart, fy fan vad kul det var. och jäkla KALLT!! Men kul som fan var det. HAHA
Sedan blev det slak hela dagen och sedan på kvällen badade vi i en riktig ute tunna, sån där man värker upp med ved och grejer As mysigt:) Det blev iofs typ as varm efter ett tag, det var väl typ runt 40 grader.
Ehm ja sedan var det inte mycket mer som hände, vi somnade väl vid halv 11 kanske:)

  
lilla joker får bada   Full vart över vattnet   Jag och Micke i båten
                                                                          Jag är helmatchad med
                                                                          röd mössa också HAHA


Klockan ringde 07.00 morgonen därpå (IDAG) efter som Micke skulle till jobbet. Vi åkte hemmifrån honom vid 8 kanske och då skjutsade han hem mig och här sitter jag nu i hans mjukisar med målarfärg på och en Captain Morgan tröja som var hans men nu är den min HAHA:D


Sådär ja, nu var den uppdateringen klar. Nu kanske jag ska försöka skriva lite oftare så jag slipper komma ihåg vad jag gör för nått:P HAHA ehm tänkte äta lite mat nu sedan bara slappa.
Får se om Micke kommer förbi sen, beror väl på när han slutar. Och en jäkeln ska på kryssning i morgon, lagom fuskigt liksom!! Jaja nu får det räcka. Tjing tjing:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0