Torsdag:)

Har faktist inte sovit så mycket inatt, men jag var ändå inte trött när klockan ringde halv 6 typ.
Hade lovat att keka frulle med Älsk idag så så blev det:)
Han var iofs inte lika pigg som jag så efter frukosten sprang han inte till sängen och la sig en stund. Då var jag elak och tog fram mobilen, satte på blixten fotade:D MOHAHA

 


Han droppade mig vid tåget runt 7, fick vänta på tåget i kanske 5-10 minuter sedan på tåget så fick jag ett sms.

"Solen skäms när du ler
för inget skiner som du gör

Ha en super bra dag älskling.
Pussar på min finaste! "


Det är sånt som gör ens dag lite bättre:D
Och nu sitter jag här som vanligt, klockan är snart halv 9.
Det känns som att detta kommer bli en bra dag:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0