Tjoho

Andra inlägger för idag då, ska väl fatta mig lite kort:)

Började som sagt halv tolv, tog 20 i 11 bussen till skolan, lunchade med Sara. Var fiskpanetter och filsås...MM MUMMA:D:D Sedan var det idrott men jag hade glömt mina kläder:/ De andra hade fys, vilket min lilla kropp förmodligen hade mått bra av men men. Några dumma spikar i väggen förstörde yvannas tröja, lindas byxor och elises t-shirt..men magister Henrik ryckte in med hammare och lekte snickare (slåg in spikarna i väggen dvs)
Sedan var det ljusteknik som gällde, vi fick ett häfte och lite frågor, det blev högläsning av Robin för mig Amanda, Kristian och berra:D Fan vad trötta vi var, jag garvade sönder:D HAHAHA

Efter skolan blev det fika med Linda konno glass:D Mums, sedan åkte jag och sola vilket var as skönt:D fick allt lite färg i ansiktet:D Nu sitter jag här och ser att jag har lite bråttom, ska ta 6 tåget till ösmo och sedan bli upphämtad av älsk där:D

got to go BYYYE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0