Tisdag /onsdag morgon

Tjuuhuu..igår blev det massa shopping med Sara, iofs så misslyckades vårat uppdrag men det får jag lösa en annan dag:P köpte iaf massa saker...

* Ett par jeans från Cubus 299kr
* Mjukisbyxor från Cubus 199kr
* Tjocktröja från Cubus 149kr
* Collegetröja från Cubus 99kr
* Stickad tröja från H&M 289kr
* En deo från H&M 29.50kr
* 6 ansiktsmasker 14.50kr/st
* Glansiga leggins från H&M 198kr
* Hjärtformat hårspänne från Lindex 19.50kr
* V-ringad t-shirt till Micke 299kr

Det var nog allt tror jag:) Hihi ehm åkte hem till Micke sedan på kvällen då blev det slak nere i badrummet, satt och kollade på fiskarna och drack en öl:) Sedan duschade vi och sedan gick vi och la oss:)

Onsdag morgon: Japps nu sitter jag här, vet inte vad klockan var när Micke steg upp men jag orkade iaf inte gå upp med honom. Var så grymt trött blä...Han kom väl och väckte mig typ kvart över 6 kanske och sa att vi skulle åka om en halvtimma..På vägen till tåget bytte han tvärt radiokanal.." jag hatar den där reklamen" "Aha vad var det för någon da"  "Vad säger göken? Jo göken säger att man ska köra miljövänliga bilar...volvo volvo"  Micke: "NEJ JAG BLI INTE PSYKISKT STÖRD AV REKLAM!! JAG PÅVÄRKAS INTE ALLS....... VOLVO VOLVO?!?!?!?!??!?!?!"

Jag tror inte att någon förstod det där men fan vad kul det var, kommer inte exakt ihåg hur han sa att den där reklamen var men nått sånt:D HAHAA helt galen var han;D FU fan vad jag skrattade...haha
jaja mamma hämtade mig nere vid stationen. Och nu sitter jag här och klockan är 08.13 och jag börjar 11.30.
Har egentligen sång halv 10 men som vanligt så är inte Yvonne där, nej nu är hon sjukskriven!! gurr
Nu ska jag gå och locka mitt lilla hår lite:D
PÖÖSS OCH KRÄÄÄM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0