Helgen:)

Fredag: LÖÖNEN KOM!! Eller den gjorde inte det först. Har längtat hela veckan efter lön. Så det första jag gjorde på morgonen var att gå in och kolla mitt saldo. Då stod det 4,74kr.....SAY WHAT?!?!? vart tusan är mina pengar tänkte jag. Men jag åkte ner till Svens efter skolan och då visade det sig att Lasse hade fått virus på datorn så att han inte kunde sätta in pengarna på mitt konto. Så jag fick dem i handen denna gång:) Gick sedan upp till Yvanna där berra var och lämnade tillbaka 100 lappen som jag hade lånat. Sedan gick jag till banken och satte in min lön. Medan jag väntade på att det skulle bli min tur fick jag ett sms av Yvanna. Det var en inbjudan hem till henne på fika.
Så efter det gick jag dit. Var någon konstig tant och kille som började skrika efter mig att jag hade fina ben och typ att jag var sexig. Vet inte om dom var alkolister eller bara typ störda i huvudet men men..Hemma hos Yvanna bakade de maränger. Mycket goda blev dem, speciellt choklad marängerna:)
Vid halv 6 gick vi till Lindex för att kolla på ett par trosor som Ellan hade sett. Det var trosor med rump inlägg!!! helt sjukt fult. Tog bussen hem vid halv 7, skyndade som fan för jag skulle med bussen som gick tio över 7 hem till Micke. Jag hann som tur var gått och väl:)
Hemma hos Micke blev det myspys med bad, levande ljus och lugn och fin musik:D

 

Lördag: Upp hyffsat tidigt gick ut och fixade lite, eller Micke och hans far flyttade på mantan, juuste jag har lärt mig att fylla däck med luft;) Hahaha otroligt avancerat måste jag säga...tss:D
Sedan blev det en åktur i den gula faran som Micke nu har fått hem:) Alla andra bilar kan ju föbereda sig på att skämmas ute på vägen:) HIHI:D Sedan gick vi in, lagade lite lunch, VÅFFLOR! Haha fast Micke kunde inte riktigt läsa, han tog 4 dl vatten istället för 1 3/4 dl, inte såå lyckat men vi löste det och våfflorna blev så jääääkla goda:D efter lunchen slocknade både jag och Micke  på sängen till en film, vaknade lagom till Middagen..MMM TACO:D
usch vad mätt jag var efter det. Eftersom vi båda kände oss som ballonger bestämde vi oss för att ta en lång promenad med bullen:) Mycket mysigt:) Tror inte vi gjorde så mycket mer sedan, jag satte på full frys dvd och Micke spelade cs. Sen slocknade jag någon gång för jag märkte inte när Micke kom och la sig:P hihi

 

Söndag: Denna dagen har knappt börjat, klockan är 11.48. Hehe blev väckt av att Micke kom in och luktade as gott eftersom han hade vaknat innan och redan hunnit äta frukost och duschat. Fusk, där låg jag liksom helt oduschad och äcklig, orättvist!! Jaja vi låg väl kvar i sängen en stund sedan klev vi upp så jag kunade få lite frukost i mig:)
Nu sitter jag här, har ingen aning om  vart Micke har tagit vägen hehe.  Ska väl åka hem snart, måste plugga för jag har Gemu prov i morgon..sen ska jag sola också:)
Nu ska jag leta upp Älsklingen!

Tjing tjing:D

Kommentarer
Postat av: emelie

hahaha, har dom skaffat en dator till svens? :D har inte varit där inne sen jag slutade.. pallar inte :P fett fult !

2008-01-27 @ 16:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0