Helgen:)

Har inte hunnit sitta vid någon dator så jag har inte hunnit uppdatera.

Fredag: Åkte hem till Älskling typ vid 16.00 kanske:) något sånt. Han plockade som vanligt upp mig vid bussen:)
Fick se hans lilla hus för första gången och jag måste säga att jag blev lite imponerad:) Han är så duktig min Micke:D Sedan blev det middag mumma:D Sedan kom Johan och hämtade oss för vi skulle minsann till fryshuset och kolla på när lite band spelade, "Maggan" var med också, mycket trevligt:D
Var väl helt okej där, det var inte bara massa vrål, morrande och allmänt hård musk denna gång:) Vet inte vad klockan var när vi kom hem men ganska sent. Jag försökte förövrigt ta en bild på mig och Micke i bilen på vägen hem. Gick inte allt för bra, resultatet blev rätt suddigt.

              
Man ser inte så bra     Maggan pillar Micke  En suddig muppbild    Suddig men oj
men Johan är as söt          i skägget:P              på mig och älsk        vad söta vi är:D
med två toffsar i håret

Fick även ett mycket sött mms av sötKicki:D

image133
               Vi saknar er


När vi kom hem sen tror jag det blev en dusch sedan sov vi så sött:D
MJAU:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0