20års fest:)

Igår var det ju Alex 20 års fest, men det var mycket strul innan jag bestämde mig för att åka dit.
Emelie ringde mig på dagen (då jag låg i badet med ansiktsmask, ovanligt!) och sa att hon och Martin inte skulle till Alex längre. jaha tänkte jag, då är ju inte jag så sugen på att åka dit eftersom jag inte känner någon där typ. Så då började jag planera med Micke, vi planerade lite bowling och så. Men sedan blev det så att jag åkte till Alexandra iaf. Mötte Aida och Daniella på tåget också:) Var rätt slakt när vi väl kom fram, inte så mycket folk ännu. Men efter ett tag började det droppa in massa folk. Finns inte så mycket att säga om den kvällen egentligen. Det var rätt trevliga människor, en 26åring som var grymt sugen på mig hahaha men rå diss på honom, mohahah:D
Jag missade tyvärr 1 tåget så det blev en taxi hem. Åkte med en jättetrevlig kille, han tyckte om finska människor sa han, eftersom dom var så rakt på sak, inga meserier:P HAHA Stackars lilla micke han fick betala taxin, det blev fan 700 spänn. Förlåt gubben:) Men han får igen det när jag får lön eller något:D
Ja mötte upp Micke nere vid centrum och så åkte vi hem till mig och toksov.
Mycket trevlig kväll måste jag säga:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0