Tisdag kväll

Nu sitter jag här, svettig och äcklig efter dansen. Sitter och kollar på I huvudet på Gynning, måste säga att det är ett så stört program:P Handlar idag om Groupies typ..hm hm..
Angående mitt förra inlägg, fick veta en sak som gjorde mig lite mallig MOHIHI:D

Det har varit en ganska jobbig dag idag. Huvudvärk och helt sjukt ont i halsen! Inte skoj, kunde inte äns skratta. Och känner man mig så vet man att That´s my thing! Besökte skolsköterskan för första gången idag, bad om en alvedon som inte hjälpte tyvärr:P
Efter skolan blev det solarium, sedan bad sedan svängde Victor förbi. DU VAR TAMEFAN EN PAIN IN THE ASS!
Jäkla dampunge var han idag, jag låg lugnt och kollade i en klädkatalog då skulle han helt plötsligt börja brottas och jag orkade verkligen inte, slutade med PAIN, nyp i ena innerlåter, bitmärken i den andra och bitmärken i tån..CRAZY MAN!!!
 Stack och dansade vid 7, vi gick igenom massa nytt, var typ total lost:P men klarnade lite mot slutet..fick tyvärr mycket ondare i halsen efter dansen men äsch det står jag ut med.
Nu blir det slak slak slak, ska göra en kopp te sen lägga mig i sängen..knarka alvedon också:P hahah



När det kommer på tanke är saknade stor.
Man vill bara skrika ut allt man egentligen känner.
Ljuga för sig själv kan man alltid göra, tyvärr funkar det inte i längden.
Man kan täcka över det för stunden men när man står inför ensamheten kommer saknaden krypandes.

I Miss You Real Bad! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0