Tiiisdagen jaaa...

Ojskipojske jag missa visst att blogga igår, rattans meloner..
Jaja jag försov mig eftersom jag glömde ställa klockan, Sara ringde och väckte mig halv 10:P Informerade om att vi hade fördjupningsvecka, vilket jag totally hade glömt bort..men men åkte till skolan och gjort NADA, gick sedan ner till Thorssan med Linda konno:) Linda liten kom efter en stund, shoppade en tröja efter fikandet.
(Och du, Snyggingen i hörnet, YOU ARE HOT AS HELL!!;))
Lekte sedan med Victor, vid halv 7 mötte vi upp Linda konno och tog en liten promenad, sedan gick jag och Victor hem till Sara, slängde i lite hårfärg på henne sedan gick vi till mig igen och lagade mat. Köttbullar, potatismos och gräddsås. MUMS:D
Han drog väl hem typ vid 10 tror jag, efter att vi båda typ hade legat och halvsovit i nån timma:P HAHA:D

Idag vaknade jag iaf! kl 7 gick jag upp, tog ett bad.
Juuuste jag hade så jäkla sjuka drömmar i natt! Först var jag typ i nån typ träkoja eller nått, ett hus på höga pålar iaf. Sen kom det en gubbe och sköt Victor i ryggen genom ett fönster!?!?! sen började han jaga mig och massa andra människor i huset, sedan försvann han men då var det typ en liten tjej med en motorsåg som försökte såga ner det där huset, asså tjejen var kanske typ 2 år eller nått:P HAHA Jag tyckades iaf stoppa henne efter typ en fight när hon försökte typ såga sönder mig. Orkar inte berätta den andra:P HAHA helt sjuka iaf:P
Idag var vi i musikhuset hela dagen, hade scmu..jag gjort nada typ eftersom alla treor hade snott hälften av grejerna:P JÄKLA ER!!! Jag muppade runt som fan och spred glädje:P
Tog kvart i 2 bussen ner till thorssan med Jennis och Berra, fikade IGEN!, (snyggingen var inte där uscha:P) Linda Liten kom sen också. Nu sitter jag här och gör inget. Dansen börjar om 2 timmar:D ska bli kuligt:D wiie:D

Yeahyeah that´s al for this time!:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0