Lördag/Söndag

Igår blev det 18 års fest för Sara dåra:D Faktist väldigt lyckad..Catta fixade lokal sedan hjälpte jag till att pynta den men ballonger och sånt:D mycket roligt:D vi bakande även tårta till Sara:D hahaha snyggast ever:D
Iaf, vid 9 började folket komma, mycket blandat folk, hur kul som helst:D
Och som jag förutspådde så hamnade Elin på ett bord senare på kvällen, Japp dans på bordet:D
Sen gick vi till Telegrafen, Behövde inte visa legg ens, men sen blev det problem i garderoben, men det var inte så svårt att undvika de så efter en stund rockade jag och Sandra på dansgolvet:D
Fick till och med upp Victor på dansgolvet, så de så:D
Faktist väldigt rolig kväll, första gången på typ 2 år som jag och Victor har festat och haft svinkul hela kvällen utan att bråka:D Jippie:D Gick från telen vid 3, victor följde mig hem, iofs vilade vi i en snödriva på vägen:D HAHA
Märkte nu att jag hade bloggat när jag kom hem typ halv 4, as packad:D
hade som tur var inte publicerat det, hahaha tror inte att det var en ända bokstav rätt alltså:D

    
Dekoration                  Tårtan:)            Victor gav mig en    Jennis och Maria
                                                                röd hand på ryggen



  
Jennis och Elsa:D                En Elin och en Victor
                                                      i en snödriva:P
 
                                    
                                                                        

 

Vaknade idag och mådde päck:P
Åkte sedan iväg med Victor och timmy vid 2, japp elin hade minsann lovat att kolla på handboll.
Efter matchen blev det donken och nu sitter jag här och slakar:P
ska nog träna lite på den nya maskinen som mamma inpulsköpte igår:D HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0