Lördag morgon:)

Hm morgon kanske man inte ska kalla det, klockan är ändå 09.30:)
Blir jobba om en halvtimma, inte allt för sugen men men:) Det ska nog gå bra!
Blev slakt igår, käkade hemma sen blev det bara slak framför tv:n och datorn.
Gick och la mig hyffsat tidigt, men sen ringer min kära bror kl 2 på natten.
Vaknade till lite men svarade inte och somnade snabbt om, skickade sms till han
i morse men han ville tydligen inte svara, mamms ringde han och han hade tydligen
velat fråga någonting men han sa inte vad. Idag vet jag inte vad som händer efter jobbet.
Antingen blir det till Berra eller my other plan, får se vad som händer. Men om jag ska till
Berra måste jag fixa dricka hm, kanske får be Papps köpa någon flarra fin utifall att liksom.

Usch jag vill ha ett nytt jobb känner jag, jag behöver förändring.
Men jag har också kännt att jag mår mycket bättre nu faktist.
Tror nästan att Elin is totally back;) OOYEAH:D
Jag ska iaf se till att träna lite på maskinen idag också:)
Jaja skriver väl kanske något mer senare idag:)

Tjingeling:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0