"Ledig" dag

Japps idag skolkade jag lite, klassen skulle in till stan och kolla på museeum, jag kände mig inte allt för sugen på det så jag stannade hemma..blev dock väckt ett antal ggr, först av Sara typ halv 8 som frågade om jag skulle med till stan, sen av Victor som messade vid 8 och när jag bad han hålla käften skickade han typ 10 tomma sms bara för att retas, JÄÄÄKLA SCHYSST:P nera gjorde inte såå mycket, somnade sedan om , vaknade sedan halv 10 då Linda skicka sms och frågade om jag var på g till tåget:P haha:P
Sen tror jag inte någit störde mig mer, gick upp vid 12 kanske, tog då ett långt bad, la en ansiktsmask och läste lite i min bok:D Den är så bra, "kärleksbrev" heter den...LÄÄS:D Eller se filmen..

Jag har även pratat lite med min snygging från Thorssan idag, letade upp han på FB:P HAHA:D
Det visade sig att han var hela 8 år äldre än mig, men han kände minsann igen mig från i måndags:P haha
Han bodde iofs typ ap långt bort också, var endast i nynäs i 2 dagar:P HAHA men men, nu har man snackat lite med han iaf:P haha:D

Åkte sedan och handlade med mamms, köpte lite mat till kvällen. Hade lovat Victor middag minsann:P
Denna kväll stod det: Pepparstek med potatisgratäng och vitlöksbröd på menyn:P
Victor kom sedan vid halv 5, då glodde vi på tv till kl 6 då jag satte igång med maten, tog väl typ en timma att fixa allting:P Så vid 7 satte vi oss och åt, sedan återgick vi till Tvn. chillade i en timma sedan drog han på träning.

Då gick jag ner till P och chillade lite i en och en halv timma typ, nu kollar jag top model:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0