Girls night:)

Ja det blev en lyckad kväll igår, massa bruds hemma hos Berras syrra:) as kul:D
Blev först vinöppnar-jakt, eftersom Linnea inte hade någon hemma. Plingade på grannarna, de tre första plingningarna lönade sig inte

" -IIngeee-n?!?! Kan man verkligen heta Ingen?"
" -Elin det står Ingen reklam tack!"
" -
HAHAHA fy fan vad dum jag är!!!"

Men sedan öppnade en ganska stor herre dörren och kirrade upp min vinflarra:D Mycket snällt! Juuste när vi stod och väntade på att få flarran öppnad hörde vi från våningen under "Haaallåå? Halllå?" (en gammal tants röst)
Då hade det alltså tagit typ 5 minuter för henne att komma och öppna dörren!:P hahaha
Jaja sedan lärde Yvanna oss en lek, man skulle säga siffror i tur och ordning och om man sa två siffror i rad så böt man håll, och varje gång man kom upp till 21 så skulle man hitta på en regel tex " på 5 ska man säga pizza istället"
Hahah det lät ungefär såhär efter en stund

" bajscarro, 2, 3 ,4 , 5, snopp i murra, 7 , 8 , *klapp*, 10, 11, 12, jag är underbar, 14, 2, dildo, 17, 18 , piiiip, 20, 21"

Var faktist riktigt roligt:) Hahah och varje gång man gjorde fel så fick man dricka. Yvanna införde även att man inte fick säga "NEJ" det var inte lätt ska jag säga er! usch vad vi skrattade.
Träffade även Victor och Micke som hade vägarna förbi, satt ute och snackade med dom ett bra tag, sedan åkte dom, och senare på kvällen kom det ett gäng killar till lägenheten, typ de flesta tjejernas pojkvänner:P eller nått:D HAHA trevliga grabbar, jag drog väl hem vid halv 3 kanske, kände mig seg och tråkig.
Mycket nöjd efter den kvällen, det var svin kul:D

" -Tack för en god match"
" - HAHA, men vem vann då?"
" - Det är inte det som är viktigt, det viktigaste är att man har kul, eller hur?"
"- HAHAHA aa det är ju sant:D HAHA
"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0