FRIIIDAY (HURRA FÖR SARA 18år):D

Yepp yepp, fredag i dag, vaknade på timmys soffa typ någon gång vid 6 i morse, sen drog han då låg jag och Sara i sängen och sov ¨till typ 8 sen kollade vi tv, vid halv 11 tänkte vi gå och sola men då var det stängt. Då gick jag hem, tog sedan halv 12 tåget in till handen helt ensam, skulle shoppa present till Sara, det blev lite anisktsmasker och vax till benen:D vid kvart i 3 kom Catta, mycket trevligt. Det roliga är att vi har typ hatat varandra i 10 år:P (grundskolan) men nu är vi minsann vänner, hon är fan as härlig:D vI kom hem halv 6, då plockade papps upp mig, så åkte jag hem och duschade och sånt, halv 7 åkte jag ner till Catta, fixade hennes hår och sånt. Sedan åkte vi hem till Saras mormor, där blev det mat och fika.
Sedan blev det prommenad till Jocke, lite dricka och kortspel där, usch vad fuller man blev, jag fick dricka hela tiden. Nu sitter jag här hemma, dom gick ut på krogen nu. Kanske ska sova snart.

Saknar min Micke massor buhu:(

Kommentarer
Postat av: catarina

men absolut, det stämmer verkligen. vi som har bråkat så sjukt mycket i via, och nu går allt som på rosor :)
eller elin går ju inte HON TRILLAR (do you remember?):P KLANT!
men men tack för en skoj helg men massor av skratt!
cheers!

2008-02-04 @ 14:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0