Fredag

Äntligen fredag igen, iofs kändes det inte som fredag men men, lämnade nästan alla böcker hemma idag så har inte fått allt för mycket gjort idag. men men efter skolan mötte jag upp VICTOR (nöjd nu när jag inte skriver bara V;P) Sedan tog vi tåget till haninge för att shoppa lite åt honom. Som vanligt hittar jag något jättefint till han:D En grå kofta sen hittade han en vit t-shirt som satt mycket fint:D Helt perfa:D Sen är jag ju bra på att hitta rea saker också:D haha:D
Kom hem typ halv 6, då blev det ett bad, läste lite i min bok som är väldigt bra faktist "kärleksbrevet" heter den:D
Jaja efter badet satt jag vid datorn och lökade, övade sedan lite på streeten:D
Nu har jag precis ätit pizza för första gången på typ 2 månader eller nått:P Inte så gott faktist:P Bläcsh
Köpte nya underkläder idag, mycket fina vita i spets:D hihi:D
Imorrn blir det jobb och sedan vet inte, kanske ferre hos Berra:D Får se:D

Piiiiz;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0