Ensamble dag / Fyndade nere på stan!!/Alla hjärtans dag

Ja idag är det då alla hjärtans dag, Micke och jag skulle haft en månad idag, men så blidde det ju inte:P
Dagen har varit bra trotts att jag ville stanna i sängen i morse och tycka synd om mig själv.
Åkte bussen till skolan, vi hade ensamble hela dagen, spelade upp för varandra också sådär.:D
Efter skolan åkte jag och jennis ner på stan, mötte upp Linda, linda och Amanda på thorssan, satt där ett tag, gick sedan runt och linda shoppade saker till kvällen med erik.
Vi gick ner en sväng till pernillas, sedan gick vi och fikade, Mums åt en jättesöt bakelse, det var mjölkchoklasmousse med lite typ choklastryffel och någon typ kakbotten och ett marsipan hjärta på toppen!

 image150
Visst var den söt:D

Sedan skulle vi bara vandra hem till Linda, jag skulle snart på jazzen. men på vägen stannade vi på dne lite udda klädaffären bredvid väskaffären, tror den heter typ QM eller nått liknande...det var där jag fyndade, två råsnygga klänningar för 499kr! SUPER REA!
En helt svart, helt clean från märket saint tropez, orginal pris 599kr, NU 199kr!!!! (den var typ gjort för min kropp, satt åt där jag är som smalast och släppte där jag  är som tjockast:P)  HAHA:D
och en Lila klänning med massa pärlor på från twist&tango orginal pris 999kr, NU 300kr!!! (Mycket skönt matrial och kommer passa perfra i teneriffa!!:D)

               

Japp japp, dansen gick bra, danslärarden dock fortfarande ganska stressande:P
Resten av dagen blev det slak slak slak:P NU sitter jag här och klockan är 02.19. tjiiibiie:P
ska nog knoppa snart, ingen skola i morrn:P tjoohoo:D
Juuste Yvanna ringde mig förut idag och frågade om jag ville vara med och agera cheerleader i morrn på A-lagets match! Haha klart man ställer upp liksom, dom ville ha nån crazy tjej som hjälpte dom lite att hejja...THAT`S ME!:D
Nej nu är det slut i


Kommentarer
Postat av: Petra

Fina klänningar Elin, GE MIG!!! :D

2008-02-17 @ 13:51:35
URL: http://LillPetra.blogg.se
Postat av: Anonym

affären heter LZ

2008-12-02 @ 13:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0