Booring

Okej jag är verkligen inte gjort för att vara hemma och vara sjuk.
Jag har så gryyyymt tråkigt, helt sjukt. SÅÅ uttråkad.
Det går bara skit på Tvn, ingen speciellt pratglad på msn.
Ingen trevlig människa som messar!
BOOORING!!
Jag vill göra något men kroppen orkar liksom inte, eller jo men huvudet gör det inte!!

Och nu har jag gett upp hoppet på en viss person, har försökt i två dagar nu utan någon som helst respons!
Okej fine ignorera mig bara gör det! Hoppas det får dig att må bättre!

Klockan är nu 20.00 och jag har inte gjort ett piss idag.
Febern försvann inte så det blev inget uppspel för mig, jävla skit piss!!!
Just nu är jag allmänt negativ, skulle vilja umgås med någon skojjig männsika men NEEEJ jag är sjuk. FUCK!!

Äsch have a nice day!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0