27-02-08 Onsdag

Halva lovet har gott nu, inte gjort såå mycket faktist. Borde pluggat mer!

well well, vaknade vid 10 idag. Tog ett bad, läste lite! As skön start på dagen:)
Sedan åkte jag och mamma ner på stan, köpte nya skor till oss båda, ett par jeans, en t-shirt och en kofta till pappa, en tjocktröja och en keps till mig:D Hahaha blir så när banken är med:D
Sedan åkte vi hem, jag slakade en timma sedan kom Jocke och hämtade upp mig. Åkte hem till honom slängde mig i soffan, slakade framför tvn till typ 7. Då gick vi ner till Mix och kekade, Plankstek..MUUMS:D Tack så mycket för maten Jocke, mycket vänligt:D Sedan gick vi hem till han igen, jag tvingade honom att se på topmodel..MOHAHA:D Fick stå ut med fotboll i reklamerna:P
Kom precis hem och klockan är nu halv 11. Ska snart hoppa i säng! Det blir jobb i mogon klockan 10 men först blir det frukost buffé med Lindorna:D WIIE längtar redan!

Nej nu ska jag fixa matlåda tills i morrn ska ändå jobba 8 timmar men jag lär ju hålla mig ganska mätt efter frukosten:D
Godnatt gottfolk:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0