25-02-08 Måndag:)

Tuudelluu:)

Första dagen på lovet dåra:D Vaknade av att jag fick ett sms av Linda:) Bestämde att vi skulle fika vid 1.
Klockan var då runt 11, så jag gick upp och hoppade in i duschen. Promenerade sedan ner till centrum, mycket skönt. Det kunde iofs ha blåst lite mindre för solen sken som tusan:D Mmm vårkänsla!!
Iaf väl nere på thorssan märker jag att min plånbok var borta..(seriöst tredje gången detta halvår, jag är så jäkla klumplig!!) Så jag och Linda började vandra samma väg tillbaka som jag hade gått. Och med min tur så hittade vi den såklart liggandes på marken..JAPP JAPP!:DBlev en långfika mínsann, vi gick från Thorssan halv 4 typ. Då gick jag in på Lindex för att köpa ett nagelack, då funkar såklart inte mitt kort. Då gick jag först till bankomaten på höret, funkade inte där heller. Gick ner till swedbank som är MIN bank:P Då funkade det inte heller, då gick jag IN på banken och frågade vad som vad fel. Då hade tydligen hela systemet legat nere, men jag fick iaf mina pengar:D Gick då och köpte mitt nagelack. Sedan promenerade jag hem, gick lite omvägar av någon anledning. Hade tröttnat på den vägen jag redan hade gått på tre ggr idag:P Haha men det var skönt.

Nu tänkte jag faktist rensa min garderob lite, den blir alltid jätte stökig eftersom jag aldrig hittar det jag ska ha. Så nu åker alla sånna där tröjor man har sparat på UT!
Ska nog sova hos Linda ikväll eftersom vi har bestämt oss för att äta frukost buffé nere på Thorssan imorrn och sedan åka in till stan. Träffa Natalie ska man allt göra:D Mysigt värre!

Det är bara typ en vecka kvar tills jag åker till Teneriffa!! Det ska bli såååå skönt!
Jaja nu blir det rensning
Bye bye folket;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0