24-02-08 lördag(ferre) Söndag

Japp japp, äntligen hemma!

Gårdagen blev allt rolig:D Ems kom över vid typ 6 kanske. Skit mysigt hon har inte varit här på år och dar! Trotts att vi bor grannar:P haha:D Iaf vi fixade oss här, promenerade sedan hem till Alexandra runt 7-8 kanske! Där fortsatte vi att fixa oss, eller iaf jag. Lockade håret lite:D Sedan blev det typ "mysfest" drack vin, körde lite jag har aldrig.
Alexandra bor ju en våning ovanför Jocke sallros och han hade lite ferre där nere så det blev att man sprang lite i mellan:D Tyvärr mobbade Bolle sönder mig pga av aaa, nej vi går inte in på de:P HAHA:D
Iaf, blev telegrafen efter 12 någongång..Dansade som fan med Ems och Alexandra:) MYCKET SKOJ:D
Tyvärr så förstörde Emma och Mattias min kväll eftersom dom valde att vara så jäkla töntiga att som sa till vakten att jag inte var 18. Snacka om att inte ha nått liv, och sedan skylla på att det var deras "plikt" Riktigt dålig stil faktist. Usch usch, sånna människor är jag gärna utan, skönt att jag slipper se någon av dom på 2 veckor. Men Alexandra hade varit lite bitchig mot henne så det kändes bra, GOOO ALEX!!:D
Iaf när vakten hade bett mig att gå fick jag nyklarna till Jocke, gick dit och försökte få igång tvn men jag lyckades inte så jag städade istället..sen när han kom hem begav jag mig upp till Alexandra, där hennes syrra och lite folk var..
well well, orkar inte beskriva kvällen mer:D Det var skoj iaf fast man blev "utslängd" om man nu kan kalla det det. Vakten bad mig bara snällt att gå:P HAHA:D

Idag har jag bara legat i sängen hela dagen hos Alexandra, hon drog iofs iväg till Ikea men jag slaggade där hela dagen iaf:P Vet inte när hon kom tillbak men jag åkte därifrån kl 9 iaf och nu har jag precis kekat:D
Ris, fläskfile och banan:D RIIIKTIGT gott! Pappas specialare:D Tänkte poppa lite popcorn nu och lägga mig i sängen och kolla på en film nu. Otroligt skönt att jag har lov nu! Wiie:D

Imorrn blir det fika med Linda konno glass:D Wie myspys:D
That´s al, kiss and hug:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0