Trötter kanske?

Blev en liten trevlig fika med Rebbs, Johanna, Jessica, Sandra och Martin igår på kullsta.
En smarrig macka slank det ner:D Efter det körde mamma ner mig till NP huset och så hade jag lite luciasång övning:)
Vandrade sedan hem till K, hälsade på hans nyköpta kompis Omar och stannade en stund och kollade när han gjorde rent skålen. Aa den mannan är full av ideer alltså:D Mycket lustigt att se på faktiskt:) Men söt var firren iaf, K nämnde att han faktiskt hade tagit den Fiinaste:D haha gullig alltså:)

Sedan vandrade jag hem, hittade en hel ellos kartong i köket satte igång och provade alla kläder och sedan slog jag in de julklappar som jag hade beställt också. Det är sjukt var mycket juklappar jag har köpt nu. En helt plastsäck som bara är juklappar från mig:D Hahah jag är givmild iår allt :)
Jag somnade jättetidigt igår, pappa fipplade massa med min dator så jag kunde inte sitta här.
La mig då i sängen och kollade på tv, vilket resulterade i ett jag somnade:D
Vaknade av att mamma kastade någonting på mig och sa "kliv upp och ta ut linserna nu"
Gjorde som hon sa, klädde av mig och la mig under täcket. Med smink och allt.
Jag var Aaaas fin när jag vaknade i morse.

Oj oj nu börjar det bli bråttom här måste gå till skolan idag också. oj oj
Got to go tror det blir haninge efter skolan idag, mera julklappar:D
Jaja puss o mys:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Elin, du kommer vinna! :)

2008-12-03 @ 16:32:20
URL: http://lillpetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0