Tack grabbar:D

Jaha så var klockan över 12 och man är 18åring.
Tror inte att jag kunde fått bättre start på födelsedagen.
Var hemma hos Kim och 00.00 fick jag massa grattiskramar och skönsång från grabbarna:D Två verser till och med:D
Hur bra som helst! Så himla söta gullegrisarna

Hade ju lite kalas här hemma med släkten idag.
Det bjöds på tårta och kakor.
Fick först ett presentkort på 500 kr på guldfynd av Andreas
En kofta,mössa och 1000kr av farmor (snyggaste o mysigaste koftan ever. Homemade! Min farmor är bääst:D:D)
Fick sedan en ögonskuggs box från viva la diva och två halsband av mamma (blir två paket till i morgon)
Och sedan en klänning av faster, en sån där med massa fransar:D Och ett halsband av Ebba:)

Måste hoppa i säng nu, har ingen aning om när jag börjar i morgon.
Tänkte köra ett mass utskick till alla musicmates snart:D
Måste sussa nu, har blivit för lite timmars sömn denna helg:D

Puss o kram från ARTONÅRINGEN!!!:D

Kommentarer
Postat av: tessan

Grattis :)

2008-12-15 @ 17:47:30
URL: http://tessanostrom.blogg.se/
Postat av: Catarina

nu finns de underbart vackra bilderna på dej i min blogg, tusen tack för all hjälp!! :)

2008-12-16 @ 12:57:01
URL: http://goforwhatyouknowisright.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0